شگفت انگيزترين عكس‌هاي راديولوژي جهان
از همــــــــــه جـــــــــــا
علمی - آموزشی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:شگفت انگيزترين,عكس‌هاي,راديولوژي,جهان, توسط سروش منتظری

شگفت انگيزترين عكس‌هاي راديولوژي جهان

گاهي به برخي از شگفت انگيزترين عكس هاي راديولوژي افرادي كه از درد ناشي از ميخ، سوزن يا حتي بطري در بدن شان رنج مي بردند.عكس راديولوژي كه قيچي جراحي 17 سانتي متري را در شكم پت اسكينر 69 ساله در 20 آوريل سال 2004 در سيدني استراليا نشان مي دهد. خانم اسكينر در ماه مي سال 2001 در بيمارستان سنت جورج سيدني تحت عمل جراحي قرار گرفت اما پس از عمل هنوز از درد شديد شكم رنج مي برد و 18 ماه بعد با اصرار وي براي گرفتن عكس راديولوژي، پزشكان از وجود قيچي در شكم وي آگاه شدند.  

عضويت رايگان در ايران عشق
اين عكس كه در 24 آوريل سال 2009 منتشر شد جمجمه چن ليو را نشان مي دهد كه جسدش در يكم نوامبر سال 2009 در جنوب سيدني پيدا شد. جسد وي كه هدف شليك تفنگ ميخي قرار گرفته بود، در زمان كشف به شدت تجزيه شده بود.

 

در اين تصوير دكتر عكس راديولوژي از بطري در شكم محمد يوسف در هفتم ژوئن سال 2007 را نشان مي دهد. سارقان در مواجهه با يوسف 30 ساله، زمانيكه با مقاومت وي روبرو مي شوند بطري را از مقعد وارد بدن وي مي كنند.

 
اين تصوير كه توسط رياست مركز كيفري السالوادور تهيه شده، متعلق به يكي از چهار زنداني يكي از زندان هاي اين منطقه با حداكثر امنيت است. اين عكس تلفن همراه را در روده هر چهار زنداني اين زندان نشان مي دهد.

 
در اين عكس به روز شده، تصوير از زن چيني 29 ساله اي به نام لو كويفن گرفته شده كه سوزن هاي درون بدن وي را به نمايش گذاشته است. جراحان چيني قصد دارند 23 سوزني كه توسط پدربزرگ و مادربزرگ لو زير پوست وي گنجانده شده را خارج كنند. به گفته مسئولان بيمارستان، اين سوزن ها با هدف كشتن لو در بدن وي فرو شده تا شايد يك نوزاد پسر جايگزين او شود.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

Instagram